Голова районної ради
Науменко Юрій Михайлович

Електронна звітність: надійно, зручно, швидко і без черг!

Липовецьке відділення Іллінецької ОДПІ запрошує платників податків до подання звітності в електронному вигляді. Щоб скористатися послугою електронного звітування платнику потрібно лише отримати в Акредитованому центрі сертифікації ключів посилені сертифікати відкритих ключів посадових осіб юридичної особи, що мають право підпису (керівника, бухгалтера), та печатку юридичної особи.

Крім того, для фізичної особи – суб’єкта підприємницької діяльності достатньо одного ключа електронного цифрового підпису. Також платник повинен укласти договір з територіальним органом Міндоходів, надавши посилені сертифікати відкритих ключів та скласти звіти за допомогою програмного забезпечення, яке формує електронний файл у затвердженому форматі.

Детальна інформація знаходиться на офіційному інформаційному ресурсі Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ttp://www.acskidd.gov.ua/ у рубриці “Реєстрація користувачів”. За допомогою мережі Інтернет платники податків мають можливість подавати до органів Міндоходів не тільки податкову звітність, а й звітність з єдиного соціального внеску, що забезпечує громадянам уникнення витрачання часу у чергах до «вікна» прийому звітності, бо достатньо її лише сформувати в електронному вигляді за допомогою спеціальних програм та передати через мережу Інтернет до органу Міндоходів. Відправивши звітність через канали електронного зв’язку, платники отримують підтвердження доставки звітності, орган Міндоходів висилає квитанції про отримання податкової декларації або звіту каналами телекомунікаційного зв'язку Платник податків створює податковий документ в електронному вигляді відповідно до затвердженого формату за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення. Після підготовки такого документа на нього накладаються електронні цифрові підписи (далі — ЕЦП) посадових осіб платника податків у такому порядку: першим — ЕЦП головного бухгалтера (бухгалтера), другим — ЕЦП керівника, третім — ЕЦП, який є аналогом відбитка печатки платника податків. Водночас якщо у платника податків штатним розкладом не передбачена посада головного бухгалтера, то при поданні звітності в електронному вигляді ЕЦП посадових осіб накладаються у такому порядку: першим — ЕЦП керівника, другим — ЕЦП, який є аналогом відбитка ечатки платника. Міністерство доходів і зборів забезпечує приймання електронних звітів, створених у затвердженому форматі та підписаних за допомогою надійних засобів електронного цифрового підпису, без огляду на те, за допомогою якого саме програмного продукту було створено такий звіт. Платники податків самостійно визначаються із вибором програмного забезпечення по формуванню та подачі звітності в електронному вигляді. Можливо використання власних програмних продуктів або провідних розробників бухгалтерських програм. Відокремлений пункт реєстрації користувачів Вінницької області: м. Вінниця, вул. 30-річчя Перемоги, буд. 21, 1-й пов., зал №1 ЦОПП тел.: (0432) 52-33-28.

Інформаційно –комунікаційний сектор Іллінецької ОДПІ

Повернутись