Голова районної ради
Науменко Юрій Михайлович

Робота з підростаючим поколінням – один із важливих напрямів у роботі ДФС

Робота з підростаючим поколінням – один із  важливих напрямів  у роботі Державної фіскальної служби працівників податкової служби.

Так сьогодні  викладач Іллінецького коледжу Оксана Сидорук  з студентами  групи агрономів 4 курсу  відвідали Іллінецьку податкову інспекцію. Просвітницькі заходи у вигляді зустрічей з підростаючим поколінням є звичним явищем для податківців.  Мета ознайомлюватись  з податковим законодавством, крім того тема податків є  однією з предметів. Спілкування завжди є цікавимтому, що студенти – аудиторія, яка уважно слухає та задає багато запитань. Зокрема, їх дуже цікавили питання, пов’язані з податковою знижкою: які документи для цього необхідні, механізм повернення коштів із бюджету, терміни звітування. Крім того, студенти дізналися, як отримати податкову знижку на іпотечне кредитування, страхові виплати та інше.

Заступник начальника  Леся Бондар  у своєму виступі ознайомила  учасників заходу із основними напрямками роботи податкової інспекції, структурою органів державної податкової служби, їх функціями, завданнями, обов’язками та правами. 

Розмова виявилася корисною та інформаційно насиченою.Студентам, які навчаються на платній основі корисно було почути  про  податкову  знижку  сум витрачених коштів на здобуття освіти.

Леся Бондар звернула увагу, що декларування доходів громадян – це не тільки конституційний обов’язок, а й усвідомлення того, що кожна задекларована нами гривня йде в бюджет, з якого фінансуються заклади охорони здоров’я, культури, освіти тощо.

В ході спілкування студенти ознайомилися також і з адмініструванням податку на нерухоме майно.

Активно обговорювались зміни  спрощеної системи щодо введення касових апаратів у діяльності 3 групи спрощенців з 1 липня 2015 року, а для 2 групи з 1 січня 2016 року.

Під час зустрічі податківці розповіли про сервісні послуги, завдяки яким подавати звітність платникам податків стало набагато простіше і комфортніше. Підвищилася якість обслуговування платників шляхом застосування новітніх технологій, відбувся процес спрощення документообігу, що робить спілкування представників бізнесу з державою швидким і комфортним.

Як отримувати  сервісні послуги – начальник відділу ІТ  Олег Маковій  продемонстрував на практиці з використанням проектора.

 

 

Комунікаційний сектор Іллінецької ОДПІ

Повернутись